Ταγμένος στον αείφθογγο μέλλοντα (Έμμετρη κριτική)

Μια χθαμαλή ακροβραχίδα και πώς να αγγίξω το σμιλεμένο κορφοβούνι;   Σαν αμφορέας, με μια σύναξη από αγρύπνιες στα ιδεώδη όπου οι λέξεις ηχούν κι οι στοχασμοί δονούνται, υπηρετείς με σθένος το στ…

HOTEL NOIR Θύμα ή Θύτης;

Μία μοναδική παράσταση του υπέροχου και αγαπημένου μας Στέλιου Καλαθά είχαμε την τύχη να παρακολουθήσουμε στο Θέατρο ΑΡΓΩ, το τριήμερο 6/7/8 Ιουλίου. Επρόκειτο για ένα σπονδυλωτό έργο διαφόρων αξιόλογ…

Εύη (Εβίτα) Καφούρου – Ανάλυση Έργων

Αγαπητοί φίλοι, η αγαπητή μας φίλη ποιήτρια και συγγραφέας Εύη (Εβίτα) Καφούρου μάς μιλά για τα έργα που έχει εκδώσει μέχρι σήμερα, έχοντας χαράξει μια αξιόλογη και δημιουργική πορεία στον χώρο της συ…

Στον ποιητή που γραδάρει τα οξέα του ποιήματος (Έμμετρη Κριτική)

«Όπως παλιός τεχνίτης πέτρας Ηπειρώτης» με το μεράκι άκρατο που χτίζει τ’ αγεφύρωτο, έτσι «μεταχειρίζεσαι τις λέξεις» κι όλο σταλάζουν ίδρωτα και μοναξιά. Αγγίζουν της διάψευσης τη διδαχή τη θλίψη, το…

Πλαγιά

Το bonsaistories σάς προτείνει το νέο μυθιστόρημα της πολυγραφότατης συγγραφέως Λένας Μαυρουδή Μούλιου, “Πλαγιά” από τις Εκδόσεις Πνοές Λόγου και Τέχνης. Η Λένα Μαυρουδή Μούλιου γεννήθηκε …

Αυτοάνοσα αισθήματα

Για να ερμηνεύσω την προθανάτια ασάφεια της ύπαρξης έπρεπε κάτι ν’ αλλάξω Έκτισα στο πρόσωπό μου περίοπτους καθρέφτες κι έκανα ό,τι με πρόσταξε ο παρεμπίπτων εαυτός Μετακίνησα μ’ εκείνο το άλλο χέρι τ…

Η άρπα του Λίνου (Έμμετρη Κριτική)

Στις ταξιανθίες των στοχασμών σου μας ταξιδεύεις συμπαντικά και απέριττα. Μεσοπέλαγα της ζωής σου με τους στίχους σου μοχλεύεις των αστεριών το φευγιό, τραγουδάς των πουλιών το νερένιο κελάρυσμα σαν ρ…

Κρίση πανικού

Δεν αισθανόμαστε καλά. Προγραμματισμένες εξετάσεις, ψάχνοντας σε παθολογικά αίτια τα συμπτώματα δυσφορίας και κακοκεφιάς. Να που όμως τα αποτελέσματα βγαίνουν άψογα, δεν πάσχουμε από κάτι παθολογικής …

Ο Χορός

Η ένταση δεν είναι απαραίτητα δυσάρεστη. Δεν μπορεί να οφείλεται μόνο στην «αφαίρεση» ή στην πιθανότητα «ολοκλήρωσης» και στην «αντικατάσταση» των κινήσεων αλλά στο λόγο δύο, μεταξύ των υπολοίπων ποιο…